پایگاه دانش یسنا

پایگاه دانش یسنا

دانستن توانستن است (اثری از کن بلانچارد)

میدونستی سایت های یسنا به نرم افزاراش وصلن و تو کسری از ثانیه موجودی هاشون با مغازشون یکسان سازی میشه؟

وفاداری مشتریان

حوزه وفاداری یا بعبارتی وفادارسزای مشتریان در دو حوزه قیمت گذاری و امتیازگیری قابل بحث و بررسی می باشد.

قیمت گذاری

نمایی از صفحه قیمت گذاری کالا/خدمت در Microsoft Dynamics POS

در این نرم افزار مشتریان در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  1. استاندارد
  2. طلایی – الف
  3. نقره ای – ب
  4. برنزی – ج

شیوه دسته بندی مشتریان هم می تواند به صورت دستی توسط اپراتور صورت پذیرد هم چنین می تواند به صورت هوشمند توسط نرم افزار پیاده سازی گردد که در بخش بعد به آن پرداخته ایم.

عملا با توجه به شیوه قیمت گذاری فوق هر کالا یا خدمت در نرم افزار مایکروسافت می تواند 6 قیمت متفاوت داشته باشد:

  1. قیمت معمول یا استاندارد برای مشتریان استاندارد
  2. قیمت طلایی
  3. قیمت نقره ای
  4. قیمت برنزی
  5. قیمت حراج (از تاریخ تا تاریخ)
  6. قیمت مصرف کننده کارخانه ای MSRP/MRP

هم چنین در کنار موارد فوق امکان پیاده سازی تخفیفات پلکانی / تخفیفات مخلوط Mix & Match / تخفیفات جایزه محور X بخر Y ببر و هم چنین تخفیفات خرید عمده با جدول قیمت گذاری نیز در این بخش دیده شده است.

هوش تجاری نرم افزار از طریق پیشنهاد کالاهای جایگزین در قبال کالاهای ناموجود می تواند فروشنده را در افزایش فروش یاری رساند و عملا منجر به شکل گیری پایگاه دانشی در نرم افزار گردد.

امکان دسته بندی درختی مشتریان با امکان پیاده سازی هوشمندی تجاری نیز در نرم افزار فراهم می باشد.

امکان ارسال پیام متنی و تصویری برای آن دسته از مشتریانی که عضو ربات واتساپ شده اند نیز فراهم می باشد.

تذکر مهم پیرامون ارسال پیام واتساپی خودکار

امکان ارسال تنها برای آن دسته از مشتریانی فراهم می باشد که بارکد را اسکن نموده اند. چرا که در روال ربات واتساپ به منظور پیشگیری از بلاک و ریپورت توسط کاربر، ارسال اولیه می بایست توسط مشتری صورت پذیرد که این کار با اسکن بارکد QR انجام می گیرد.
لازم به ذکر است سرعت ارسال پیام تصویری/متنی بازای هر کاربر 10 الی 15 ثانیه می باشد لذا از ارسال به برنامه پرهیز گردد!
تنظیمات ربات واتساپ
امکان ارسال پیام به گروه خاصی از مشتریان نیز فراهم می باشد.

وفاداری

در راستای وفادار سازی مشتریان امکان کسب امتیاز و توسعه جایگاه و کسب تخفیفات بیشتر برای کاربر و مشتریان فراهم می باشد.

کاربر می تواند با تنظیم ضرایب تخفیف در بخش قیمت گذاری یا ضرایب امتیاز در این بخش (یا هردو) امتیازاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

سایر موارد و توانمندی ها در تصویر فوق نمایان می باشد.

Leave a Comment

WC Captcha 57 + = 67

On this page