پشتیبانی
یسنا بمنظور اطمینان از ادامه حیات خود و توسعه دائمی محصول نیازمند درآمد حداقلی اما ثابت از مشتریان وفادار خود می باشد.
این هزینه با توجه به اندازه مجموعه و حجم تماس ها و بویژه انتظارات در یکی از چهار دسته زیر بازای هر مجموعه به صورت سالیانه قرار می گیرد:
حجم درخواست | بها |
A | 24,000,000 ریال + ارزش افزوده |
B | 36,000,000 ریال + ارزش افزوده |
C | 48,000,000 ریال + ارزش افزوده |
D | 60,000,000 ریال + ارزش افزوده |
عقد قرارداد پشتیبانی کاملا اختیاری می باشد و شما با کلیک بر روی چک باکس عدم نیاز به پشتیبانی می توانید از شر پیام های مرتبط با پشتیبانی خلاص شوید
ولی لازم است بدانید که بدون قرارداد پشتیبانی:
1- کسی پاسخ تماس تلفنی شما را در حوزه خدماتی نخواهد داد لکن می توانید از طریق سرویس پشتیبانی برخط رایگان واقعا در سایت یسنا سیستم مشکلات خود را مطرح و مرتفع نمایید.
2- کسی متعهد به بروزرسانی نرم افزار شما نخواهد بود.
3- کسی متعهد به حفظ امنیت داخلی از لحاظ سطوح دسترسی امنیتی و خارجی در قبال به حداقل رسیدن حملات ویروسی و باج افزاری نخواهد بود.
4- احتمال سقوط شرکت در برابر فراز و نشیب های اقتصادی بسیار بالا خواهد بود (هزینه های حقوق و سایر هزینه های جاری اداری …)
5- کسی در محل مجموعه شما حاضر نخواهد شد.
6- کسی به صورت حضوری در مجموعه پذیرای امور خدماتی شما نخواهد بود.
و …
لذا به منظور حفظ روند رو به رشد شرکت که به نفع طرفین می باشد خواهشمندیم نسبت به عقد قرارداد پشتیبانی اقدام نموده و هم اکنون با شماره 02175424 یا 02174523 (داخلی 1) تماس حاصل فرمایید.