پایگاه دانش یسنا

پایگاه دانش یسنا

دانستن توانستن است (اثری از کن بلانچارد)

می دونستی یسنا اول ربات واتساپ دنیا تو حوزه باشگاه مشتریان رو طراحی کرده؟!

پشتیبانی

یسنا بمنظور اطمینان از ادامه حیات خود و توسعه دائمی محصول نیازمند درآمد حداقلی اما ثابت از مشتریان وفادار خود می باشد.

این هزینه با توجه به اندازه مجموعه و حجم تماس ها و بویژه انتظارات در یکی از چهار دسته زیر بازای هر مجموعه به صورت سالیانه قرار می گیرد:

حجم درخواستبها
A24,000,000 ریال + ارزش افزوده
B36,000,000 ریال + ارزش افزوده
C48,000,000 ریال + ارزش افزوده
D60,000,000 ریال + ارزش افزوده
شرح هزینه های سالیانه پشتیبانی ویژه سال 1400

عقد قرارداد پشتیبانی کاملا اختیاری می باشد و شما با کلیک بر روی چک باکس عدم نیاز به پشتیبانی می توانید از شر پیام های مرتبط با پشتیبانی خلاص شوید

ولی لازم است بدانید که بدون قرارداد پشتیبانی:

1- کسی پاسخ تماس تلفنی شما را در حوزه خدماتی نخواهد داد لکن می توانید از طریق سرویس پشتیبانی برخط رایگان واقعا در سایت یسنا سیستم مشکلات خود را مطرح و مرتفع نمایید.

2- کسی متعهد به بروزرسانی نرم افزار شما نخواهد بود.

3- کسی متعهد به حفظ امنیت داخلی از لحاظ سطوح دسترسی امنیتی و خارجی در قبال به حداقل رسیدن حملات ویروسی و باج افزاری نخواهد بود.

4- احتمال سقوط شرکت در برابر فراز و نشیب های اقتصادی بسیار بالا خواهد بود (هزینه های حقوق و سایر هزینه های جاری اداری …)

5- کسی در محل مجموعه شما حاضر نخواهد شد.

6- کسی به صورت حضوری در مجموعه پذیرای امور خدماتی شما نخواهد بود.

و …

لذا به منظور حفظ روند رو به رشد شرکت که به نفع طرفین می باشد خواهشمندیم نسبت به عقد قرارداد پشتیبانی اقدام نموده و هم اکنون با شماره 02175424 یا 02174523 (داخلی 1) تماس حاصل فرمایید.

Leave a Comment

WC Captcha 42 − 37 =